polish


Jag måste börja använda mitt vita nagellack snart!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

älskar vitt nagellack, så jäkla coolt! känns lite som att ha tipex på fingrarna, hehe :)

2010-01-24 @ 19:28:30
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Samantha

Såg snyggt ut på dem, men jag är tveksam på hur det ser ut när man är "lite extra" sminkad.



Tycker det såg snyggast ut på tjejen till vänster som inte hade så mycket smink som gwen hade där.



Sen såg det ut som om det hade varit lite snyggare i blont hår på grund av den ljusa färgen. Det känns som om mörkt hår gör lite för "plastig känsla" i det. Det blir för konstig kontrast och alldeles för synligt, medans med ljust hår så ser det jämnt ut.



Men jag kanske har fel, jag tänkte bara att det verkar som om mörkt hår skulle göra en annan kontrast.

2010-01-27 @ 18:53:48
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0