nailpolish

halloj!
helgen har varit fullspäckad, besök, pappas födelsedag och bio igår och mer besök idag :) Så jag har inte hunnit plugga så mycket denna helg men ibland måste man väl få ha lite roligt, riiight?
det här fick jag av mormor ;) de silvriga grejerna är broshaktiga saker som man kan sätta fast på kläder och sånt och det andra är en tidning..

men annars så köpte jag faktiskt inget, höll hårt i pengarna och planerade vad jag ska köpa sen istället, haha
hemma blev det tårta ochg sen in för bio - NEW MOON såklart! den va galet bra!
Idag kom mina småkusiner och hälsade på, dem är så söta!! vi åt tårta och hade det mycket trevligt :)
hoppas alla haft en bra helg! nu ska jag måla mina naglar i en spännande färg(inte rosa) och sen räkna lite matte tror jag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0