jullov!!!

Mums vad härligt med jullov! Går knappt att beskriva hur lättad jag känner mig.
Igår var det ju avslutning och julklappsbyten med klassen, jag fick choklad o det var superbra :) Efteråt åkte jag Amra, Sofia och Susan ner på stan och åt på donken och jag gjorde mitt första second hand fynd ever. en stor svart grå tröja för ynka 59 spänn, inte helt fel faktiskt, miljövänligt och snällt för plånkan
Vi stannade inte på stan så länge och tur var väl det för när jag kom hem var så var jag sjukt trött, men det var skönt för då kunde jag lata i soffan och kolla på footloose ;)
Trevligt jullov allihopa!

Det här var vad jag hade på mig, nya koftan som är sjukt mysig, ett långt linne och ett lite juligt halsband (+likblek hud)

Kommentarer
Postat av: Amra

Hahaha likblek äru inte ensam om att va Alma! xD

2009-12-23 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0