hårtips

Får ibland höra av fint folk att mitt hår är väldigt fint så jag tänkte dela med mig av några hårtips. För det första vill jag pointera att mitt hår är väldigt rakt och det sköter sig själv ganska mycket men här är i alla fall de tips jag har:

- Borsta håret innan du går och lägger dig eller tvättar!
- Krama försiktigt ur håret innan du applicerar balsam, detta gör att håret lättare tar åt sig balsamet!
- Innan du hoppar ur dushen spola med kallt vatten för att hårstråna ska "dras ihop". Håret känns lenare och jag tror på att det skyddas bättre mot värme och eventuella produkter.

Har du några knep så dela gärna med dig!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jättebra tips! =)

2010-05-27 @ 09:16:19
URL: http://stinabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0