Nelly trend

Sveriges bästa nätbutik, NELLY, har lanserat en egen kollektion!! Kollektionen kallas Nelly trend och riktar sig främst till unga modemedvetna kvinnor. Tanken är att kläderna ska vara high fashion men inte säljas till ett allt för högt pris. Perfekt va? Jag tycker kollektionen är sjukt snygg!! Nelly trend har lanserat allt från skor och accessoarer till byxor och klänningar. Det jag gillar mest är alla färgglada plagg och de glansiga godbitarna.
nelly
Bild från sannatranlov.se som även har en tävling tillsammans med Nelly trend
nelly kjol
Kjolen ovan är en av mina favoriter, skorna skulle inte heller vara helt fel! Om du vill se hela kollektionen kika in på Nelly.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0