adventure, bad adventure

Asså vet ni vad som hände idag?! Okej bra för då kan jag berätta ;)
Börjar dagen med att få stå 35 minuter på bussen och svettas ihjäl, klackar hade jag också så det var lite svårt att hlla balansen emellan åt(anledning att inte ha klackar kanske...?). Noll av fem getingar på bussen, redan där.
Senare på dagen när jag skulle ta kvart i bussen från skolan: Jag var inte i tid, det erkänner jag, men jag kommer och småspriner har typ 10 meter fram till bussen då den åker!! Blir asarg men går över vägen(för det är en vändhållplats där man stiger på) och ställer mig där mycket fint och vinkar med armen för att busschaffören ska se mig och så att jag kan få gå på, men vet ni vad han gör då?! Jo han kollar på mig med en tom ondskefull blick, skakar på huvudet och kör iväg! Jävla idiot.. Inte en människa var det på bussen heller och vad skulle det göra om han fick stanna 30 sekunder för att släppa på mig. Väldigt mycket tydligen! Tack vare den snälla busschauförren missade jag 2-bussen från stan och var tvungen att vänta en timme tills nästa. Thanks dude, you just destroyed my day..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0