what do you think?

MJUKISBYXAN

En trend som är på väg ärmjukistrenden och ett plagg som spås användas flitigt är mjukisbyxan. Den har setts på flera av de stora designerhusens visningar.
Mjukisbyxorna kombineras bäst med mer dressade plagg såsom en skjorta, kort kavaj, bälte och höga ankelboots. Outfiten får gärna gå ton i ton och med muddarna något upprullade.

Jag tycker den här trenden känns väldigt instressant och rolig. Jag tror att det kan vara hur snyggt som helst eller hur fult som helst. De tips jag har(till mig själv och alla andra) är att se till att ha ett par mjukisbyxor som man kan bära upp och trivs i samt att man vet hur man ska matcha dem på bästa möjliga sätt. Om dessa saker inte stämmer blir det nog ganska fult.
Trenden är väldigt praktisk också; tänk på morgonen om man har bråttom och man inte har tid att klura på en outfit så är det bara att slänga på sig dem. Väldigt skönt, jämfört med ett par stela jeans. 

Trendfakta och bild från glamour.se

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag tycker sådär om det..

2010-02-05 @ 22:19:29
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Amra

Om det är bekvämt och snyggt så hey, varför inte liksom! :D Vet dock inte om jag själv är en lämplig bärare av den stilen :P hahah! ^^(a)

2010-02-05 @ 22:46:10
Postat av: jenny

njaaa, lite mer kostymmjuksibyxor kanske:)

2010-02-06 @ 09:38:04
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0