when you say

Idag var det en rätt så vanlig dag i skolan. Hade fysik där vi repeterar för slutprovet nästa vecka(!) och imorn har vi kemiprov också.... så uppmuntrande! Nej men serriöst jag tänker inte sitta här o gnälla utan jag skriver om lite roliga grejer istället. Efter skolan i alla fall så följde Julia med mig hem och vi planerade vår dans som vi ska visa på gympan nästa vecka, har kommit kanske halvvägs och det är verkligen skitkul att göra en helt egen dans.
Imorn efter skolan ska jag nog ner på stan en snabbis o köpa något tills på torsdag då jag och några ifrån klassen ska äta på restaurante och sen ska jag hem och fixa en hemlis som jag kanske avslöjar någon gång..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0