Gossip girl

kan inte jag få lite bilderr av er andra som jag kan lägga upp? pleeease?
Kvällen var iaf alldeles underbar! TOPPEN! Först fick vi se karros skitmysiga rum och sen bjöds det på sushi o efterrätt! Vi hade de skönaste samtalsämnena vid middagen och ibland trodde jag att jag skulle skratta ihjäl mig!! Sen kollade vi på några avsnitt av Gossip Girl eftersom det ju va själva grejen och åt godis! nammm jag o michelle went crazy. underbart skoj! tack allihopppa!<3 (tyvärr kunde inte amra komma vilket var mycket synd men jag är säker på att hon hade kul någon annan stans :))
XOXO..gossip girl


Kommentarer
Postat av: Amra

Det låter som ni hade det väldigt kul!! ^^ Fett synd att jag inte kunde komma. :( kramkram <3

2009-11-29 @ 15:29:02
Postat av: alma

ja sjukt synd amra!! :( <333

2009-11-29 @ 21:18:45
Postat av: karro

åhh jaa det var så kul att ha er här! :D

2009-11-29 @ 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0