tell me

Hola! Imorn åker jag till Bollnäs och hälsar på min släkt, kommer nog också bli lite shopping :) Är borta tills på onsdag så det blir ett tag utan uppdatering här men jag tror ni överlever.
Idag hade jag egentligen velat göra någonting, inte bara va hemma men sen var jag för lat så det blev hemmet ändå. Fast det var ganska skönt egentligen, har dansat, kollat på tv och packat tills imorn. Packade i min fakade Longchamp väska (who gives a fuck if it´s real or not?) som var så sjukt rymlig och smidig att jag borde använda den mycket oftare.Nu ska jag ner och kolla på Robinson, vilka överlevare dem är(hrm inte) och käka lite köttbullar, hare bäst!


Förresten är jag är så himlans taggad inför vårens dans!!!! Shit va kul det kommer bli, I can feel it :D


Kommentarer
Postat av: Belle

Grymt härlig bild!

2009-12-27 @ 13:13:18
URL: http://modellbelle.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad dansar du för danser:) ?

2010-01-10 @ 01:14:55
Postat av: alma

jag har hållt på med lite olika, jazz, street, reggeaton och house :)

ps. jag är inte lika satsig som jag låter XP

2010-01-10 @ 11:29:17
URL: http://teresialma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0